Start game 2

18. listopadu 2012 v 12:03
Rok: 2005
Quake 4 je PC hra od firmy id Software vyvynutá studiem Raven software. Vydaná byla v roce 2005. Hra běží na enginu Doom 3.
Příběh navazuje na staršího předchůdce Quake 2. Odehrává se v budoucnosti, když je Země napadená útočníky z vesmíru, rasou Kyborgů, zvaných Stroggové. Stroggové chtějí vyčerpat všechny přírodní zdroje a z mrtvých protivníků vytvářejí svoje vojáky. Na jejich domovskou planetu Stroggos je veden hromadný útok ze Země. Matthew Kane, hlavní hrdina hry, je členem elitního komanda Rhino Squad. Brzy se zjistí, že Stroggové jsou napojení na jeden systém, Nexus. Jedinou šancí je zničit ho. Po několika pokusech, které selhaly, byl Matthew chycený a převezený do medicínského centra, kde měl být přeměněný na Strogga. Nadopují ho látkami zvětšujícími sílu, odřeží mu končetiny a nahradí je novými mechanickými, díky kterým je rychlejší. V poslední fázi, když mu mají vyměnit mozek, je Matthew zachráněný svými kolegy. Je to však nezvratný proces, a tak je jedinou nadějí Země, protože strážný systém ho identifikuje jako Strogga. Po dlouhé cestě se Matthew dostane až k Nexusu, zlikviduje jeho strážce a následně i Nexus. Země je zachráněná a Matthew se vrací zpět na základnu.
Masový útok na Stroggos začíná rychlou akcí, která se ale nepovede a všechny jednotky nejsou na svých místech. Hráč se jmenuje Mathew Kane a po ztroskotání jeho člunu s jeho jednotkou se konečně dostane z trosek. Pokračuje do pevnosti Stroggů a tam se setká s jednotkou Badger. Jeden jejich voják je ale zraněný, proto se vrací zpátky pro medika. Najde ho, odvede ke zraněnému a prochází do další mise. Dalším úkolem je setkat se s jeho jednotkou Rhino. Po cestě nějaké členy vaší jednotky potká, ale má se hlásit u Bidwella. Setká se s ním a potom společně s Morrisem půjdou do hangárů…

Rok: 2006
Battlefield 2142 je FPS počítačová hra vytvořená společností EA Digital Illusions CE. Hru vydala Electronic Arts 20. října 2006. Později byl vydán datadisk Northern Strike.
Hráč má na výběr ze dvou stran - Evropské Unie (EU) a Panasijské Koalice (PAC). e hře jednoho hráče hrajete s 16 počítačem řízenými vojáky v jedné z šesti map. Při hře nedostáváte žádné body.

Rok: 2007
Call of Duty 4: Modern Warfare (zkratka CoD 4) je čtvrtý díl úspěšné série 3D akčních her Call of Duty. Tento díl se považuje za nejvíce úspěšný. Hra se odehrává v nedaleké budoucnosti a je to tak první díl ze série Call of Duty, který se neodehrává za 2. světové války. Hra je rozdělena na tři části, během nichž hrajete většinou za seržanta Johna "Soap" MacTavishe nebo za seržanta Paula Jacksona. V druhé části hry se na dvě mise ocitnete v kůži kapitána Price (v té době poručík) během utajované mise v okolí Černobylu. Nevýhodou hry je krátká herní doba, asi 6 až 7 hodin pro průměrného hráče.

Rok: 2008


Fallout 3 je počítačová hra typu RPG vydaná roku 2008 jakožto třetí díl série her Fallout. Tvůrcem hry je společnost Bethesda Softworks a vydavatelem Zenimax. Hra byla vydána pro PlayStation 3, Windows a Xbox 360 a také vyšla speciální verze pro ZX Spectrum.

Fallout 3 se odehrává v roce 2277, 36 let po událostech z Fallout 2 a 200 let po nukleární apokalypse, která zdevastovala svět. Hra vezme hráče do role obyvatele Vaultu 101, přístřeší pro přeživší k ochraně malého počtu lidí během nukleárního spadu.

Po vydání Fallout 3 obdržel velmi pozitivní ohlasy od kritiků a Game of the Year ocenění, chválící zejména otevřený konec gameplaye a flexibilní character-leveling systém. NPD Group odhaduje že Fallout 3 se prodalo přes 610 000 kopií během prvního měsíce od vydání v říjnu 2008. Hra se prodávala lépe než předchozí hra od Bethesdy Softworks, The Elder Scrolls IV: Oblivion, které se prodalo téměř 500 000 kusů v prvním měsíci. Hra také obdržela podporu když Bethesda vydala stahovatelné add-ons (přídavky) pro hru.
Hra se odehrává ve Washingtonu D.C. v roce 2277. Na město, přilehlé okolí (známé pod pojmem "Capital Wasteland - Velká pustina") a celé území USA v roce 2077 dopadlo několik atomových bomb a z USA se stane pustina. Ještě před touto událostí, společnost Vault-Tec nabízí lidem ochranu v protiatomových krytech nazývaných Vaulty. Všechny tyto kryty jsou následně uzavřeny na stálo. Tato informace je však jen oficiální zástěrkou, ve skutečnosti jsou Vaulty jen veliký experiment, a téměř každý má nějakou zvláštnost. (například Vault 13 se měl otevřít až po 200 letech, na rozdíl od ostatních padesáti). Na začátku hráč po útěku svého otce opustí Vault 101 a vydá se na putování Velkou pustinou, ve hře je nejvíce zajímavé, že vývoj postavy se formuje podle toho jak se hráč rozhoduje, koho zabíjí, co má za vybavení... Po opuštění Vaultu pátrá po informacích o svém otci, objeví město Megaton - kde má možnost deaktivovat jadernou bombu, získá vlastní dům nebo luxusní apartmán v Tempenny Tower

Rok: 2009
Dragon Age: Prameny (anglicky: Dragon Age: Origins) je single-playerová RPG videohra vyvinutá firmou BioWare Edmonton a vydaná firmou Electronic Arts. Hra byla vydaná pro Microsoft Windows, PlayStation 3 a Xbox 360 v listopadu 2009 a pro Mac OS X 21. prosince 2009.
Děj je sazanen do království Ferelden během části občanského sporu, kde hráč v roli válečníka, mága nebo lotra musí sjednotit království k boji proti hordám zplozenců. BioWare popisují Dragon Age: Prameny jako "temnou hrdinskou fantasy zasazenou do unikátního světa" a duchovního nástupce jejich starší série her Baldur's Gate, které jsou založeny na pravidlech Dungeons & Dragons.
Po vydání byly Dragon Age: Prameny chváleny s nesmírně pozitivními recenzemi a s úspěšnými kritikami. Celkové hodnocení na serveru Metacritic pro počítačovou, PlayStationovou a Xboxovou verzi byly 91, 87, a 86. Hra také obdržela paletu cen, od IGN "PC Game of The Year (2009)" po cenu Akademie Interaktivního Umění a Vědy "Role-Playing/Massively Multiplayer Game of the Year 2009.
Rozšíření hry nazvané Dragon Age: Prameny - Procitnutí bylo vydáno v březnu 2010 a oficiální pokračování Dragon Age 2, je naplánováno v březnu 2011. BioWare má v úmyslu značku Dragon Age dále rozvíjet a na jeho univerzu stavět další tituly. Dokonce před vydáním hry probíhaly plány na rozšíření univerza, jako např. knihy a komiksy, které měly rozšířit univerzum Dragon Age. Několik z těchto projektů bylo už vydáno.
Hra zahrnuje "prameny" (origins) pro každou zvolenou postavu a povolání. Např. trpasličí šlechtic začíná hru jako součást královské rodiny v jednom z trpasličích měst, zatímco trpasličí chudák začíná příběh v ulicích města. Původ postavy určuje pozadí a původ hráčova charakteru před hlavním příběhem ve hře, formující úvod do světa, jenž zahrnuje jednu hodinu hraní. Postavy, které hráč potká během úvodu příběhu, se můžou znovu objevit později ve hře.

Ve hře neexistuje morální ukazatel, jako v předchozích hrách od BioWare, ale morální volby, jenž můžou mít dopad v příběhu ve hře. Hráč může dosáhnout cíle bez ohledu na volbu dobra nebo zla, ale rozhodnutí, jenž hráč udělá změní určitým způsobem svět - např. rozhodnutím, kdo se stane králem, ovlivní státy, národy a jejich místo ve světě. Tyto rozhodnutí mají také vliv na rozhovory s NPC charaktery, můžou také způsobit odchod NPC charakteru z hráčovy skupiny a útok na hráče, jestli bude silně nesouhlasit s jeho názory.

Hra bývá označována jako duchovní nástupce Baldur's Gate od BioWare co-CEO Ray Muzyka. Hráči jsou schopni vydávat příkazy společníkům v hráčově skupině v reálném čase, ale pozastavením hry můžou zadávat příkazy, jako například kouzla nebo speciální útoky. Tento způsob hraní je ze série Baldur's Gate, nicméně často bývá srovnáván s Planescape: Torment.

Ve hře je navíc výběr ze tří povolání: válečník, mág a lotr. Tyto povolání můžou být vylepšena do specializovanějších povolání jako např. berserk nebo templář pro válečníka, léčitel nebo tajemný bojovník pro mága a bard nebo hraničář pro lotra. Hra používá systém skupiny podobný jako je v Star Wars: Knights of the Old Republic, jiné RPG hře od BioWare, obsahující skupinu s hlavní postavou a dalšími třemi členy skupiny.

Hra má stupeň interaktivity mezi kouzly, např. čaroděj zmrazí nepřítele, kterého potom rozbije na kousky bojovník štítem. Hra obsahuje mnoho kombinací, jenž můžou být objeveny hráčem během soubojů.

Rok: 2010
Mafia II (nebo Mafia 2) je pokračování 3D akční počítačové hry Mafia: The City of Lost Heaven, vydané roku 2002. Její vývoj byl oznámen 21. srpna 2007, na herní výstavě Leipzig Games Convention. Hra byla vydána 27. srpna 2010 v Evropě a 24. srpna v Severní Americe.[4] Vývojářem je 2K Czech (dříve Illusion Softworks). Hra je určená pro Mac OS X (Lion a vyšší), PlayStation 3, Windows a Xbox 360
Mafia II využívá The Illusion Engine, který v 2K Czech vyrobili přímo pro potřeby hry. S jeho pomocí se dle slov vývojářů úspěšně daří minimalizovat hadwarové nároky hry, aniž by tím trpěla kvalita grafického zpracování. O demolici modelů se stará technologie NVIDIA PhysX, která hráči dovoluje zdemolovat karosérii (nejen svého) auta či rozstřílet sklo, přičemž veškerá takováto fyzika působí velice realisticky. Jako první hra bude mít funkci NVIDIA Apex Clothing. Je to simulace látek a oblečení, díky ní budou vypadat modely postav realističtěji. Modely díky ní odpovídají na změny směru větru, zapalují se o oheň, atd.

Mafii 2 nejspíš půjde spustit v plně stereoskopickém 3D.

Rok: 2011
Battlefield 3 (často označován pod zkratkou BF3) je akční FPS videohra. Byla vyvinuta firmou EA Digital Illusions CE (DICE) a vydána společností Electronic Arts (EA). Hra podporuje rozhraní DirectX 10 a 11, tudíž ji nelze spustit na operačním systému Windows XP, ale pouze na novějším.[2] Hra je zaměřena spíše na počítačové hráče, kteří mají oproti konzolovým některé malé výhody (větší počet hráčů na jedné mapě).[3] Díky novému enginu Frostbite 2 vypadá grafika, především destrukce prostředí, velice reálně. K čemuž přispívá i použití ANT technologie animace postav, kterou již používá Electronic Arts[4] ve hrách jako je FIFA. Pro PS3 vyšlo 6. prosince 2011 (pro PC a Xbox 360 až 14. prosince 2011) rozšíření Battlefield 3: Back to Karkand. [5]
Hra se zaměřuje převážně na multiplayer. Přesto je možnost hrát i kampaň pro jednoho hráče, která ale nedosahuje takového rozsahu jako čistě singleplayerové hry, přesto neurazí a svým zpracováním je na velmi vysoké úrovni. Ale teprve v multiplayeru hra odhaluje naplno svoje kvality. Ve hře proti sobě stojí většinou vojáci Ruska a USA.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

Díky, že jste se mnou!


Veškeré obrázky, nebo videa jsou vlastnictvím svých původních majitelů, nikoliv autora blogu. Autor blogu nezneužívá cizí zdroje (obrázky, gify, videa, texty) za účelem finančního vytěžení. Blog byl založen na základě neziskového psaní o hrách. Autorem všech článků, je autorka blogu. Články, které nejsou dílem tohoto autora, uvádí se zdroj, či jiný původní autor. Je zakázáno kopírovat cokoliv z těchto stránek bez svolení autora. Učiníte-li tak, porušujete tak autorská práva.

Copyright ©2012 - ©2018
Kontakt: hrej-hry@email.cz

Aktualizace proběhla dne: 10. 08. 2018
Blog založen dne: 31. 10. 2012